Cok guzel pizza tarifi

 

Çok güzel bir tarif ile sizlere ulaşmaktan büyük keyif duyuyorum.Eminim bu tarifide çok beğenecek ve hazırladığınız pizzayı afiyetle yiyeceksiniz. Fazla uzatmadan tarife geçmek istiyorum , çünkü bu kadar muhteşem bir pizzayı bu kadar kolay şekilde hazırlayabileceğinize sizleri inandırmak istiyorum ..

Pizzanın hamuruyla başlayalım öncelikle ;


  • Yarım paket kadar yaş maya
  • Yaklaşık üç su bardağı kadar un
  • Yarım çay bardağı kadar sıvıyağ
  • Bir miktar tuz


Üstü için ise sizlerle paylaşacağım resimden yardım alabilirsiniz. İlk defa böyle bir yöntem deniyoruz , belki sizler için daha kolay olur diye malzemelerin resmini ekliyorum bu sefer.




Yapılışına göz atalım birde isterseniz ;

Unu geniş bir kaba alalım. Ortasını havuz şekline soktukdan sonra mayamızı ılık su eşliğinde eritelim. Daha sonra tuzunu hamura serpelim ve sıvıyağ ekleyelim. Hepsini karıştırdıktan sonra bir miktar su ekleyelim. Ortaya çok güzel ve yumuşak bir pizza hamuru çıkacaktır. Hamurumuzu tepsiye alalım. Tepsinin yağlanmış olması gerekir. Hamurun üstünü fırına vermeden evvel salçalı yağ karışımı ile yağlarız. Üzerine istediğimiz malzemeleri koyduktan sonra fırına veririz. Fırından almaya az bir süre kala çıkarır ve üstüne kaşar peynirini serperiz. Daha sonra tekrar fırına veririz ve peynirin erimesini bekleriz. Peynir eridikten sonra servise hazır hale gelen pizzamızı afiyetle yiyebiliriz.

Sizlerde tariflerimizden memnun kaldıysanız lütfen yorumlarınızı bize gönderin.

0 yorum:

Yorum Gönder