Ev yapımı kolay pizza tarifi


Bu sefer resimlerle nasıl pizza yapacağımızı anlatacağım. Diğer anlatımlara göre daha kolay ve anlaşılır olacağını düşünüyorum. Buda gerçekten çok güzel bir pizza , gayet hızlı şekilde hazırlanabilir. Hamurun hazırlanışını vb. konuları diğer tariflerimizden alabilirsiniz , çünkü hamurumuzun tarifi aynıdır. Herhangi bir değişiklik söz konusu değil. Resimleri gördüğünüzde aklınızda soru işareti kalmamasını umuyorum. Şimdiden afiyet olsun.


Üstü için malzemeleride resimler aracılığıyla çözebileceğinizi umarak yazma gereği duymuyorum.

Bir püf noktayı sizlerle paylaşmak istiyorum , bildiğiniz üzere pizzada ki en önemli noktalardan birisi sosudur , hamurun üzerine süreceğiniz sos ketçap , kekik ve karabiberden oluşmalıdır. Bu karışımı hamurun üzerine öncelikle sürünüz.







Gerçekten muhteşem görünüyor değil mi ? :)

Resimleri başka bir siteden alıntı yaptım , paylaşan arkadaşada teşekkür ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder